Dnia 28 maja chętni uczniowie naszej szkoły wyjechali na trzydniową wycieczkę. Tym razem odwiedziliśmy piękny i malowniczy Beskid Sądecki. Po czterech godzinach podróży dotarliśmy do Kamiannej. Tu zwiedzaliśmy piękny kościół, który dawniej był prawosławną cerkwią. Następnie mieliśmy okazję gościć w pasiece "Barć", gdzie w towarzystwie przewodnika zwiedzaliśmy skansen uli, pasiekę i pawilon pasieczny. To była ciekawa lekcja przyrody, dowiedzieliśmy się wiele o życiu i zwyczajach pszczół, a także o tym, jak przebiega produkcja miodu. Z Kamiannej wyruszyliśmy do Krynicy Zdroju. Tu czekał nas spacer na Górę Parkową oraz zwiedzanie miasta. Zobaczyliśmy między innymi pijalnię wód, krynicki deptak oraz pomnik Nikifora - artysty związanego z ziemią sądecką. W drugim dniu naszej wyprawy zwiedzaliśmy Muszynę - miasteczko położone nieopodal Krynicy Zdroju. Tu cieszyliśmy się pięknymi widokami zwiedzając ogrody zmysłów oraz ogrody sensoryczne. Swoją wiedzę na tematy religii poszerzaliśmy podziwiając przepiękne ogrody biblijne. Mieliśmy również okazję zobaczyć wyjątkowe zabytki architektury sakralnej - odwiedziliśmy niezwykłą cerkiew w Szczawniku.

Ostatni dzień naszej wycieczki spędziliśmy w Nowym Sączu. Tu poznawaliśmy historię regionu - zwiedzaliśmy Miasteczko Galicyjskie oraz Sądecki Park Etnograficzny. W godzinach popołudniowych udaliśmy się w podróż powrotną do domu. Po drodze czekał nas jeszcze posiłek w restauracji McDonald's, a wieczorem bezpieczni i pełni niezapomniany wrażeń dotarliśmy do Olszowej. Wycieczka była z pewnością udana i bardzo nam się podobała. Mieliśmy okazję nie tylko podziwiać piękno polskiej przyrody, ale również poznać ciekawą historię naszego kraju.