8 listopada w naszej szkole odbył się dzień postaci z bajek. Wielu uczniów przebrało się za postacie znane z bajek i filmów. Wszystkie przebrane dzieci  otrzymały od Samorządu Uczniowskiego nagrodę w postaci dzień bez pytania. Na klasę szóstą czekała niespodzianka. W ramach lekcji języka angielskiego uczniowie mogli wybrać i obejrzeć ulubioną bajkę. Po długich decyzjach został wybrany Shrek. To był kolorowy dzień pełen dobrej zabawy i mamy co wspominać. Wszystkich zapraszamy do naszej bajkowej  galerii zdjęć. 

W naszej szkole odbył się konkurs na najlepszą Dynię. Pracę należało wykonać na prawdziwej dyni. Wszystkie prace były przepiękne i oryginalne. Jury miało ogromny dylemat, którą dynię wybrać dlatego każdy uczestnik został wyróżniony i otrzymał dyplom. Na dzieci czekała niespodzianka przygotowana przez opiekuna samorządu uczniowskiego w postaci słodkiego upominku. Wszystkim uczestnikom gratulujemy!

Światowy Dzień Postaci z Bajek obchodzimy 5 listopada. W związku z tym Samorząd Uczniowski ogłasza konkurs na oryginalny i najciekawszy strój. Zapraszamy do wzięcia udziału w zabawie i przebranie się za ulubioną postać z bajki dnia 8.11.2023. OSOBY PRZEBRANE NIE BĘDĄ PYTANE!

                                         Każdy ma prawo do szczęścia

1. Szczęśliwy numerek – to losowany każdego dnia numer z dziennika.(1-20)

2. Losowany jest jeden numerek dla całej szkoły. (Nauczyciel przed lekcją losuje numerek i przewodniczący lub zastępca klasy zapisuje numerek i przekazuje go opiekunowi samorządu uczniowskiego).

3. Szczęśliwy numerek posiada osoba, której numer z dziennika odpowiada wylosowanemu.

4. W jednym miesiącu dany numer może być wylosowany tylko jeden raz. (Jeżeli uczeń jest nieobecny, a zostanie wylosowany jego numer, traci możliwość wykorzystania go).

5. Uczeń posiadający danego dnia szczęśliwy numerek ma obowiązek poinformować o tym nauczyciela przed rozpoczęciem.

Uczniowie klas młodszych wzięli udział w warsztatach poświęconym emocjom. Warsztaty poprowadził p. Marek Wąsik z Akademii Pozytywnej Profilaktyki z Krakowa. Podczas tych zajęć dzieci wzmacniały umiejętność właściwego rozpoznawania stanu emocjonalnego u siebie i innych osób, rozwijały umiejętność regulacji emocji w konstruktywny sposób.